ילדים העוברים תהליך גירושין
ילדים העוברים תהליך גירושין חינוך ומשפחה תקופת ההתלבטות טרם תהליך הפרידה וההחלטה על הגירושין,הינה ללא ספק תקופה קשה ועמוסה רגשית ומנטאלית ,בעיקר כאשר לזוג יש
חלקנו מתקשים לבחור בבן זוג אחד ולהתחייב ובוחרים להמשיך ולהתלבט עד שיגיע האחד המיועד, ורצוי שעל סוס לבן.
אלו מאיתנו שבזוגיות, לא תמיד מרוצים כי תכננו משהו אחר ולא תמיד מתאים להם להתפשר.
לעתים החלום הזוגי מתנפץ עד כדי שברון לב ורצון להפסיק עם זה כבר למרות המחירים הכבדים ויש שמתלבטים ומתחבטים לאורך שנים ללא החלטה או בקבלת החלטה פזיזה ואימפולסיבית.
מטרת האימון הזוגי הנה לעצור לרגע, להסתכל ב"מראה" ולקבל החלטות לפי תעדוף נכון ואחראי של הרווחים והמחירים.
האימון הזוגי משלב שיח עם כל אחד מבני הזוג בנפרד ושניהם יחד כדי לקבל תמונה נבחרת של העתיד הרצוי ובחירת הצעדים המתאימים ליצירת התמונה הזוגית הרצויה.
לעתים הפער בתמונה הזוגית של כל אחד מהצדדים הנו גדול ויש לשקול שינוי במערכת היחסים באופן זמני או קבוע.
לעתים רק נדמה שהפער גדול ובמציאות מתגלה אהבה, שותפות ורצון עז להמשיך יחד ועל ידי תקשורת מחודשת ותיאום ציפיות, ניתן לבנות זוגיות טובה המאפשרת צמיחה והתפתחות לכל אחד מצדדיה.
ילדים העוברים תהליך גירושין חינוך ומשפחה תקופת ההתלבטות טרם תהליך הפרידה וההחלטה על הגירושין,הינה ללא ספק תקופה קשה ועמוסה רגשית ומנטאלית ,בעיקר כאשר לזוג יש
הורים מפנקים במסווה של הורים אוהבים חינוך ומשפחה כל ההורים רוצים להוכיח לעצמם ולסביבתם (בעיקר להוריהם!) שהם הורים מצוינים! לאחר שהסקנו מסקנות מחינוך הורינו, ראינו את הטעויות
הגישה הפרטנית – מערכתית בטיפול בילדים ונוער אתגרי קשב ולקויות למידה רובנו מכירים את המשפט השכיח: "הילד שלי לא מתנהג כך…בכל החוגים הוא נפלא, בבית
הילד בן 40 – יש לו הפרעת קשב אתגרי קשב ולקויות למידה כשהייתי בכיתה א' ,באחד הבקרים ,לא מצאתי את מחברת החשבון ולקול קיראותיה של
אימון קוגניטיבי התנהגותי לאתגרי קשב וריכוז אתגרי קשב ולקויות למידה בחברה עתירת תחרותיות והשגיות, המשדרת השכם והערב תוצאות ממוקדות ומהירות, יושב לו דרור ש. ומאבד
שיפור ושימור זוגיות וה"חוזה הזוגי" של כל זוגיות